Εpwτικη Ιστορία.Πως ξενογκαμή8ηκα στις διακοπές

 flert

Η ιστορία που σας γράφω είναι πέρα για πέρα αληθινή και συνέβη τον προηγούμενο μήνα στις διακοπές με τον άντρα μου. Με λένε Ελενη ειμαι 32 ετών 1.62 55 κιλά,παντρεμένη με τον Γιάννη 38 ετών.Εγω εργάζομαι σε μια εταιρία και ο Γιάννης σε μία άλλη. Ζούμε στην αθήνα ο Γιάννης απο πάντα εγώ εδώ και 10 χρόνια καθώς είμαι απο επαρχία.

Φέτος λόγο εργασίας πήραμε και οι δυο μας νωρίς την άδεια του καλοκαιριού και αποφασίσαμε να πάμε σε ένα νησί των κυκλάδων για λίγες μέρες. Ψάχναμε στο ίντερνετ για ένα δωμάτιο για οικονομία και βρήκαμε ένα καλό σε καλή τιμή και έτσι το κλείσαμε. Ψτάσαμε στο νησί και αμέσως πήγαμε στο σπίτι όπου μας περίμενε ο σπιτονοικοκύρης ένας ωραίος άντρας γύρω στα 40 ψηλός μελαχρίνος Νίκο τον λέγανε,μας καλωσόρισε μας έδειξε το σπίτι και έφυγε μετά.
Το νησί,το σπίτι, η ατμόσφαιρα γενικά ήταν πολύ ωραία πράγμα που μας άρεσε και τους δυό και η διάθεση μας ήταν ερωτικά στο κόκκινο.. Ξέχασα να σας πω πως 
Διαβάστε την συνέχεια παρακάτω
..                                                                                                                                   Επίσκ. σε ιστότ. 

Εpwτικη Ιστορία.Πως ξενογκαμή8ηκα στις διακοπές Εpwτικη Ιστορία.Πως ξενογκαμή8ηκα στις διακοπές Reviewed by GOSSIP.SERVICES on 2:25 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.