Epwτικη Ιστορια .Ο γείτονας μου έκανε έpwτα κάθε βράδυ! Έτσι αποφάσισα να…

 

Πάντα πίστευα ότι σε συμφέρει να έχεις καλές σχέσεις με τους γείτονές σου. Και τώρα το πιστεύω ακόμα περισσότερο.

Από την Αθηνά*, 28, ηθοποιό

Τέλη Ιουλίου, Παγκράτι, και στη συνήθως φασαριόζικη πολυκατοικία δεν είχε μείνει κανείς πέρα από κάτι ηλικιωμένα ζευγάρια στον πρώτο. Εγώ είχα ξεμείνει επίσης να δουλεύω σ’ ένα άθλιο μαγαζί με ρούχα για γιαγιάδες, που δεν θα έκλεινε πριν μπει Αύγουστος, και δεν είχα καθόλου ζωή. Πόσο μάλλον, δε, ερwτική ζωή. Για την ακρίβεια, δεν είχα σχέση εκείνο το καλοκαίρι και όλοι μου οι φίλοι λιάζονταν στις παραλίες όσο εγώ δίπλωνα ντεπιεδάκια και πουλούσα ρόμπες εμπριμέ.

Οπότε, ήμουν καταδικασμένη στη διαδρομή σπίτι-μαγαζί-σπίτι χωρίς κανέναν άνθρωπο για να βγω έξω Ή έστω να μιλήσω. Τα βράδια την έβγαζα με ταινίες στη βεράντα – ευτυχώς ήμουν σε ρετιρέ και δεν ένιωθα να με πνίγει το τσιμέντο. Είχα βγάλει και το κρεβάτι μου έξω και κοιμόμουν εκεί, για να νιώθω κι εγώ, το καημένο, ότι κάπου πήγα. Κάπως έτσι είχε περάσει μία εβδομάδα από τότε που η Αθήνα είχε αδειάσει κι εγώ κόντευα να πεθάνω από πλήξη και ζέστη. Μέχρι το βράδυ, που επιτέλους άκουσα ξανά ήχους από το διπλανό διαμέρισμα.



Ο άντρας του διπλανού διαμερίσματος ήταν ο Γρηγόρης. Τον είχα πετύχει κάποιες φορές στο ασανσέρ από τότε που είχα μετακομίσει στην πολυκατοικία, αλλά χαιρετιόμασταν τυπικά και μου έδινε πάντα την εντύπωση ότι ένιωθε τρομακτικά υπέροχος για να γυρίσει και να με κοιτάξει – γεγονός που με έκανε να τον αντιπαθώ βαθιά και αληθινά. Ο Γρηγόρης μάς είχε συνηθίσει στις ολονυχτίες

Διαβάστε την συνέχεια παρακάτω
Διαβάστε την συνέχεια παρακάτω ..                                                                                                                                                                                                             Επίσκ. σε ιστότ. 

Epwτικη Ιστορια .Ο γείτονας μου έκανε έpwτα κάθε βράδυ! Έτσι αποφάσισα να… Epwτικη Ιστορια .Ο γείτονας μου έκανε έpwτα κάθε βράδυ! Έτσι αποφάσισα να… Reviewed by GOSSIP.SERVICES on 6:20 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.